Βόλος και Αστακός κατά πληροφορίες, έχουν ήδη βολιδοσκοπήσει τις προθέσεις ναυτιλιακών εταιριών, που διακινούν οχήματα, υψηλόβαθμα στελέχη των οποίων εξετάζουν το ενδεχόμενο να μεταφέρουν μέρος της κίνησης στα λιμάνια αυτά. Το γεγονός φαίνεται να είναι σε γνώση του ΟΛΠ που παρακολουθεί στενά τις ανταγωνιστικές κινήσεις.
Εκ των βασικών πλεονεκτημάτων του Car Terminal του ΟΛΠ η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ουσιώδη συμβολή στην επίτευξη της αυξημένης διακίνησης που καταγράφεται βάσει στοιχείων είχε η αναβαθμισμένη ποιοτική λειτουργία στην οποία σταθερά επενδύει η διοίκηση μέσω της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού, την ποιοτική αναδιοργάνωση των λειτουργιών, την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στη διαχείριση, την εφαρμογή συστημάτων αποφυγής ζημιών, την αποτελεσματικότερη φύλαξη των περιοχών κ.λπ. Παράλληλα, η αυξημένη διακίνηση έγινε εφικτή χάρη στην έγκαιρη επέκταση των υποδομών με την έναρξη λειτουργίας της διαχείρισης Γ2 το 2005 και της χρήσης της διαχείρισης Γ6 για την απόθεση οχημάτων που αύξησε τις διαθέσιμες θέσεις κατά περίπου 20%. Οι ουσιαστικές ποιοτικές παρεμβάσεις σε συνδυασμό με την αύξηση των υποδομών επέτρεψαν την προσέλκυση νέων και απαιτητικότερων πελατών.
Με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, για πρώτη φορά το 2007 ο ΟΛΠ συγκαταλέχθηκε στην πρώτη δεκάδα των ευρωπαϊκών λιμανιών διαχείρισης αυτοκινήτων (έναντι θέσης 13 το 2006) και η επιτυχία αυτή ενισχύεται ακόμη περισσότερο λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Πειραιάς είναι το μόνο λιμάνι στην κατάταξη που δεν ανήκει σε χώρα με εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία. Υπενθυμίζεται τέλος ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2007, το φορτίο μεταφόρτωσης παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση κατά 57,4% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2006, πρακτικά επιβεβαιώνοντας τα αυξημένα περιθώρια ανάπτυξης αυτού του φορτίου έναντι του οπωσδήποτε πιο ανελαστικού μακροπρόθεσμα εγχωρίου φορτίου.